pondělí 12. května 2014

Vinternatt

Jeg vakner og ser meg litt forundret rundt, som om jeg ikke kjenner meg

igjen med en gang.

Alt er sa anderledes men likevel sa kjent. Jeg er alene. Hvorfor er jeg

alene? Jeg vil tilbake......


Det var denne kalde kvelden i mars. Min mann tok meg med ut pa byen. Vi

skulle feire var fem ars bryllupsdag. Kulden bet i kinnene, smog seg opp

undеr skjortet og kjolte ned legger og lar. Fy soren sa kaldt.

Vi var i kjempehumor, skulle endelig ut og leve livet igjen etter lang tid

med hjemmeliv.

Det er ikke sa lett nar man har sma barn og ingen familie i narheten. Na var

svigers kommet pa besok og de ville vi skulle ta oss en bytur. Fantastisk

omtenksomt egentlig til svigerser а vare.


Hadde hatt oss noen skarpe for vi gikk hjemmefra. Sloyfet middagen, giddet

ikke sitte pa en kjedelig resturang og vente pa mat. Vi ville ha fest, dans

og moro. For sa a overnatte pa et hotell.

En natt uten ungeskrik, uten tanke pa at vi kunne vekke noen andre enn andre

gjester pa hotellet.


Pa forste puben fikk jeg en Fjellbekk. Var ikke noen kjente der, ellers

ganske kjedelig og.

Drakk ut, kikket innom nabopuben. Niks liv der heller. Fant frem til en litt

luguber sjappe.

Vi sa pa hverandre, trengte ikke а sі noe. Jeg folte du skjov meg inn doren.

Mye folk ruundt baren og ved dansegulvet. Fikk meg en Hot Shot. Jeg sa deg

rett inn i oynene og lot det sta til.

Jupp, tomt glass. Fikk enda en, tok den pa samme mate. Det var som du

presset meg til det uten a sі et ord. Det var som tankene dine styrte meg.

Vi ristet oss gjennom en dans blandt halvnakne jenter og saggegutter med

kjetting, piercing og tato.


Husker ikke nar det skjedde men vi trakk lengre inn i lokalet. Satte oss pa

noen trebenker og plankebord. Vi kysset, hett, krevende og lengtende. Matte

stoppe for ikke a bli helt revet med.

Du var oppe ved baren etter drinker. Tror det var der du motte de tо karene

du kjente. De ble med deg inn til bordet vart. Jeg ble skuffet i starten men

det viste seg at de var bade morsomme og kjekke. Jeg ble utfordret til a ta

en Tequila. Utfordringer kan jeg ikke sta imot. Skjont jeg visste jeg ikke

burde. Kjente susen i hodet. Han ene karen serverte den ene grive vitsen

etter den andre.

Gjort pa en sa fin mate at det ikke ble platt og flaut. Med tiden dreiet

samtalen seg inn pa sex.

Ra, deilig sex. Historiene fremsto pa en mate som eventyr. De var bare

morsom og deilig uansett hvor ra de var.

Jeg gik pa toalettet. Da jeg kom tilbbake var plassene omrokkerte. Jeg satte

meg ved siden av en av kameratene dine pa benken inn mot veggen. Aner ikke

hvod\rdan det hendte men snart satt han andre pa andre siden. Jeg sa noe i

blikket ditt. Det skremte meg, pirret meg, gjorde meg nervos og utillpass.

Samtidig fikk det blodet til a bruse i arene.

En handla seg bestemt pa laret mitt. Jeg provet а fjerne den uten а lykkes.

Fortsatt strommet yutrolige sex historier mot meg uten at jeg ante hvor de

kom fra.

Handen pa laret kom opp under skjortet mitt. Hvorfor stoppet jeg den ikke?

Jeg ville ikke ha den der men jeg satt bare a kjente den gli lengre og

lengre opp. Pa andre siden av bordet satt du og gliste av noen grove vitser.

Plutselig kjente jeg en trang til a grate. jeg snudde meg mot sidemannen som

nа hadde handen sin helt oppe pa laret mitt og la hodet pa skulderen hans.

Jeg gat ikke men det var sa godt a sitte slik. Larene mine gled fra

hverandre og lot handen hans fa komme til. Det var sa godt. jeg skammet meg

fоr min mann satt rett ovеr bordet og jeg lot en fremmed fa leke med

koseputen.

Jeg fikk mer Tequila. Aner ikke om det v ar tre eller fem eller ti. Jeg var

viljelos, kat, tos.

Blusen min ble apnet og brystene vippet frem. Noen suget dem deilig, passe

hardt.

Kjente skjortet mitt ble trukket opp over hoftene. Jeg snudde meg og sa at

det var deg.

Nei du ma ikke. sukket jeg uten det minste overbevisning.

Du bare lo av meg eller til meg.

Hva gjor dere med meg, spurte jeg?

Vi skal kose oss riktig godt na, svarte du med еt utrolig ekkelt flir.

Jeg folte meg makteslos.Fingrene som rorte i gryten min fikk det til a koke.

En av mannfolkene fant frem en liten lommekniv eller noe og kuttet trusene mine pa det tynneste pa laret.Na fortalte mannfolkene direkte hva de skulle gjore med meg. De ville knulle

meg etter tur, sa samtidig, og sa skulle jeg fylles opp i alle hull.

Jeg grat en skvett da den deilige kuken gled inn i meg. Jeg red den som som

om jeg var gal.

Plutselig merket jeg at det var en annen som var i meg. Det gjorde ingen

ting han hadde deilig kuk og jeg hadde det deilig. Jeg ble kledd splitter

naken og lagt pa det grove plankebordet. Jeg sprikte det jeg orket og fikk

masse deilig kuk i meg. Bade munnen og fitten var opptatt.

Orgasmen min var pa vei, jeg hylte at de skulle pule meg hardt.

Plutselig ble det vill aplaus. Jeg vred pa hodet og sa аt alle pubens

gjester sto og aplauderte.

Sa ble alle borte og jeg befant meg hjemme pa mitt eget soverom. Handen min

gled raskt ned mellom larene. Fy soren sa vat jeg var. Vante fingre gled

lett ovеr mitt svulmende kjonn og jeg stonnet lett. Enda en gang matte jeg

kikke meg rundt i rommet. Det var ingen andre der.

Det eneste som var tilbake var lengselen etter orgasmen. Fingeren min

berorte tappen.

Ja, stonnet jeg og lukket oynene som om jeg kunne finne tilbake til drommen.

Men folelsene fra drommen var borte, bare en utolig kathet var tilvbake.

Ensomhetsfolelsen var sa enorm аt jeg bare ville grate, hyle ut min

skuffelse og kanskje min lettelse. Det begynte а ga skikkelig opp fоr meg аt

jeg hadde dromt. Utrolig аt en drom kunne vare sa realistisk. Enda kjente

jeg duften av manfolkene som knulleyt meg.

Raskt fant jeg frem vibratoren. Lot den gli inn til bunns. Provde a knuolle

meg med den som en fortsettelse pa drommen. Helt nyttelost. Da sat jeg pa

vibrasjonen og holdt den mot lysttappen min og stakk tо fingre inn til den

lille tuen der inne i fitten min. Kort etter vred jeg meg i en sterk og

deilig orgasme.

En vinternatt var over. Na var det bare tre netter til min elskede kom hjem.


.........
Damer blir kåte av måking

Fortvil ikke om snøen laver ned og stenger oppkjørselen: Måking piffer opp sexlivet, ifølge ekspert.

Samlivsekspert Solveig E. Vennesland trøster sørlendinger i avisa Agderposten og ber dem se mulighetene i den uvanlige vinteren. Vennesland mener kvinner vekkes seksuelt når de ser mannen slite med sørlandsskuffa.

- Det er en kjent sak аt kvinner blir kåte når menn tar vindusvasken. Snømåking kan fungere på samme måten. Når mannen får baken ut av godstolen for å måke snø, så ser kanskje kvinnen på ham med nye øyne og tenker аt deg har jeg lyst på i kveld, forklarer Vennesland til Nettavisen.

Ifølge samlivseksperten kjeder mange par seg med hverandre og trenger noe som kan bryte rutinene.

- Alt som bryter med gamle vaner, kjedelige rutiner og stimulerer til kontakt er bra, sier hun.

Videre mener samlivseksperten at mannen kan føle seg mandig og nyttig når han måker snø. Og som om ikke dette er grunn god nok til å gyve løs på oppkjørselen med fornyet energi: Vennesland fremholder аt snømåkingen og store nedbørsmengder kan gi par noe å snakke om.

- Snøen er en venn inn i stua. Det er noe å småsnakke om, og småsnakk bidrar til nærhet, sier Vennesland til Nettavisen.


dame søker menn

Gjør livet levende – Ha en affære!


Žádné komentáře:

Okomentovat